Tuesday, August 13, 2024

כיצג IFZA מבדלת את עצמה בתחום התמיכה לעסקים וכיצד

מאז הקמתה, IFZA בולטת בכך שהיא מספקת רשת שירותי תמיכה מקיפה שמגיעה מעבר לשירותי הקמת עסק בדובאי בלבד. במהלך היחסים שלנו עם השותפים שלנו, בחנו מקרוב את הנקודות הכואבות של סטארט-אפים ופיתחנו אקוסיסטם שמטפל באופן מקיף באתגרים שלהם. בתוך האקוסיסטם של IFZA, עסקים מוצאים פתרונות לאתגרים נפוצים. לדוגמה, פתיחת חשבון בנק בדובאי היא אחד האתגרים

הדחופים ביותר שעומדים בפני סטארט-אפים בדובאי.

עם כניסת מס החברות באמירויות, כיצד IFZA רואה את השפעת השינוי על האסטרטגיה שלה למשיכת עסקים, ואילו צעדים נוקטת החברה כדי לנווט בנוף המס החדש עבור לקוחותיה?

כניסת מס החברות באמירויות מציגה הזדמנות מכרעת לעסקים. מהלך זה מתיישב עם הסטנדרטים הבינלאומיים, ומעודד קבלת החלטות מושכלת וצמיחה. אנו מספקים הכוונה אסטרטגית לנווט בנוף המס החדש. שירותי הייעוץ שלנו מבטיחים שהשותפים והלקוחות שלנו יהיו פרואקטיביים ויעמדו בחוקי וברגולציות של האמירויות.

בנוסף, החלטת FATF להסיר את האמירויות מהרשימה האפורה שלה תשפר את המעמד הגלובלי של המדינה, ובכך תמריץ מסחר והשקעות.

רשת השותפים הרחבה שלנו כוללת יועצי עסקים שמתמחים בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים ויכולים לעזור לסטארט-אפים לנווט בנוף המס. כמו כן, ב-IFZA יש לנו שירותי תמיכה בנקאית וייעוץ פנים-ארגוניים. אנחנו מארחים מפגשי שיתוף ידע וסדנאות באופן קבוע על המורכבות של מס החברות לעסקים.

חלק מהמפגשים מתמקדים באופן שבו מס החברות באמירויות חל על אנשים ממדינות שונות שמחפשים להרחיב את פעילותם לאמירויות.

התאמה לתקנות המס החדשות באמירויות

האמירויות חוו שינויים כלכליים משמעותיים בשנים האחרונות. איך IFZA רואה את הנוף הכלכלי הנוכחי, במיוחד בהקשר של הזדמנויות לסטארט-אפים?

דובאי הוכיחה את עצמה כאחת הכלכלות החזקות, הדינמיות והצומחות במהירות בעולם. החזון האסטרטגי של האמירות D33 לגיוון כלכלי יצר קרקע פורייה לחדשנות ויזמות, ודובאי שופעת הזדמנויות לסטארט-אפים.

תפיסת הנוף הכלכלי על ידי IFZA

בתקופה של מגבלות נסיעה, הפכנו למודעים במיוחד לחשיבות של דיגיטציה ותהליכים מרחוק. היינו בין הראשונים להקים תהליכי רישום מרחוק, שאיפשרו לבעלי עסקים לבצע פתיחת חברה בדובאי ללא צורך בנוכחות פיזית במדינה. יוזמה זו הושקה כדי לייעל את השירותים שלנו ולהבטיח תמיכה מתמשכת ללקוחותינו.

חשיבות הדיגיטציה בתהליכים עסקיים

IFZA מטפלת באתגרים הללו בצורה ישירה, ומציעה סיוע בתחומי הבנקאות, שירותי נכסים, ביטוח, שטחי משרדים, מסים וחשבונאות, ועמידה ברגולציות. אנחנו שואפים להוביל את העסקים בצורה חלקה ופשוטה בכל שלב במחזור החיים שלהם, ולהעצים אותם להצלחה וצמיחה מתמשכת

תחומים מבטיחים לעסקים חדשים

מהם לדעתך התחומים המבטיחים ביותר עבור עסקים חדשים שנכנסים לשוק האמירויות? מספר תחומים באמירויות ממשיכים למשוך השקעות, הן מקומיות והן בינלאומיות. תחומי מפתח מבטיחים לעסקים חדשים כוללים סחר אלקטרוני, טכנולוגיה, תיירות, אנרגיה מתחדשת, בריאות, אירוח, פינטק וניידות. על ידי כניסה לתחומים הצומחים הללו, סטארט-אפים יכולים לנצל את ההזדמנויות המתגבשות ולתרום לגיוון הכלכלי של האמירויות.

התאמה לצורכי העסקים המשתנים

איך אתם מתאימים את עצמכם לצרכים המשתנים של העסקים, במיוחד סטארט-אפים באזור? כל מקבלי ההחלטות המרכזיים ב-IFZA הם יזמים. זו הסיבה שאנו מודעים היטב לאתגרים שאיתם מתמודדים זרים כאשר הם מבצעים פתיחת חברה בדובאי. הניסיון שלנו גם מעניק לנו תובנות ייחודיות כדי לחדד את התהליכים שלנו ולפתח שירותים משופרים. אנו מחויבים להישאר צעד אחד קדימה על ידי הצעת תכניות תמיכה מותאמות לסטארט-אפים, שמטרתן להתמודד עם צרכים ספציפיים. מתכניות מנטורינג ועד לאקוסיסטם המקיף שלנו של שירותים, אנו מבטיחים שלסטארט-אפים יש את ההכוונה הנכונה כדי לעזור להם במסעם. אנו מבצעים מחקרי שוק שוטפים כדי להישאר מעודכנים במגמות תעשייה ובהזדמנויות מתגבשות, מה שמאפשר לנו לספק לסטארט-אפים תובנות חשובות על אסטרטגיות כניסה לשוק. באקדמיה של IFZA להכשרה, אנו מציעים מגוון רחב של הכשרות, סדנאות וסמינרים המותאמים לצרכים של סטארט-אפים ועסקים. יוזמות אלו מציידות יזמים בידע ובכישורים הדרושים כדי להתמודד עם אתגרים ולנצל הזדמנויות.

יתרונות הפעלת עסק באזורי הסחר החופשי של האמירויות

לדעתך, מהם היתרונות המרכזיים שעסקים מקבלים מהפעלת עסק בתוך אזורי הסחר החופשי באמירויות ואיך הם משתווים להקמת עסקים מסורתיים/בעסקים במיינלנד? אזורי הסחר החופשי באמירויות נועדו לשרת תעשיות מסוימות. כל אזור סחר חופשי מתמחה בתעשייה מסוימת. IFZA נועדה לתמוך בעסקים קטנים ובינוניים, ואנו גמישים יותר בהסתגלות לשוק העסקי באמירויות, בהשוואה למיינלנד. בנוסף, אזורי הסחר החופשי יכולים לשמש כאינקובטורים, תומכים בעסקים קטנים ובינוניים ובסטארט-אפים בשלבי הטרום-אינקובציה, אינקובציה ולאחר האינקובציה. זה מספק הזדמנות לרעיונות עסקיים להיבחן, שכן יש פחות מגבלות וסביבה רגולטורית ליברלית יותר עבור עסקים קטנים יותר לבחון את הרעיונות שלהם לפני הכניסה לסביבה המסחרית הראשית.הפעלת עסקים בתוך אזורי הסחר החופשי באמירויות מאפשרת לעסקים ליהנות מ-100% בעלות זרה, גישה לתשתיות מתקדמות, תהליכים יעילים, פרוצדורות ויזה פשוטות והזדמנויות נטוורקינג.יתרונות אלו, יחד עם אקוסיסטם התמיכה שלנו, מבטיחים שסביבה אידיאלית תיווצר עבור עסקים לפרוח.

שותפויות תומכות

שותפויות משחקות לעתים קרובות תפקיד מכריע בתמיכה בעסקים. האם תוכלו לדון בכמה מהשותפויות ש-IFZA יצרה? החוזק שלנו טמון ברשת הנרחבת שלנו של יותר מ-1,500 שותפים מקצועיים ברחבי העולם. אנחנו גם משתפים פעולה עם ארגונים בינלאומיים כדי למשוך השקעות. לאחרונה, שיתפנו פעולה עם Bundesverband Mittelständische Wirtschaft (BVMW), התאחדות העסקים הקטנים והבינוניים של גרמניה, כנציגים הרשמיים שלהם בדובאי.שותפות זו תואמת בצורה מושלמת את מטרתנו להביא עסקים בינלאומיים לדובאי וליצור הזדמנויות לעסקים קטנים ובינוניים בין גרמניה לאמירויות.

הרחבת הפעילות של IFZA

IFZA הרחיבה את פעילותה דרך משרדים ברחבי העולם. האם תוכלו לשתף אותנו בתובנות על האסטרטגיה מאחורי מהלך זה?חלק מרכזי באסטרטגיית הפנימיות שלנו הוא להרחיב דרך משרדים במיקומים מרכזיים ברחבי העולם. זאת כדי להעצים הזדמנויות להקמת עסק בדובאי ולהביא יזמים מכל העולם להתבסס באמירויות.

בנוסף למשרדים שלנו בספרד, שוויץ, סין וסיישל, לאחרונה פתחנו משרד בגרמניה כדי ליצור הזדמנויות עבור אלו שמחפשים להרחיב את עסקיהם מגרמניה לדובאי ומעבר לה.

כבר ראינו הצלחה רבה עם Pfeiderer ו-EMAG, שתי חברות גרמניות מובילות בגודל בינוני, שפתחו משרדים בדובאי עם IFZA כדי להרחיב את טווח הפעילות הבינלאומית שלהן. אנחנו גם מתכננים לפתוח משרדים באוסטריה, בריטניה, הודו, אפריקה ודרום אמריקה בשנה הקרובה.

החזון של IFZA לשנים הקרובות

מהו חזונה של IFZA לשנים הקרובות, במיוחד בתחום תמיכה בסטארט-אפים?
בהסתכלות קדימה, אנו שואפים להמשיך למשוך השקעות זרות ישירות (FDI) ולפתח מגזר עסקים קטנים ובינוניים תוסס. כמו כן, אנו מכוונים להרחבת האקוסיסטם שלנו בצורה מהירה וליצירת רשת גלובלית של שותפים בכל היעדים המרכזיים ברחבי העולם.
המיקוד שלנו יהיה על העצמת סטארט-אפים לצמוח ולהצליח בנוף גלובלי תחרותי, תוך דגש מיוחד על מינוף טכנולוגיות מתפתחות וקידום פרקטיקות עסקיות ברות קיימא.



from
https://emirati.co.il/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%92-ifza-%d7%9e%d7%91%d7%93%d7%9c%d7%aa-%d7%90%d7%aa-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%94-%d7%91%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99/

No comments:

Post a Comment

האמירויות מסרבת להיכנע ללחצים לנתק קשרים עם ישראל: דבקים בהחלטות אסטרטגיות לטווח הארוך

בעקבות הלחצים הגוברים ממדינות ערביות לנתק את היחסים עם ישראל, איחוד האמירויות החליטה להישאר איתנה בעמדתה ולהמשיך בכינון היחסים עם ישראל...