Tuesday, September 3, 2024

הפקדת ומשיכת קריפטו בדירהם: עכשיו אפשרי דרך בנק זה באיחוד האמירויות

שילוב חדשני של קריפטו ומטבע מקומי

תושבי איחוד האמירויות הערביות יכולים כעת להפקיד ולמשוך קריפטו בדירהם (AED) דרך בנק סטנדרד צ'ארטרד בשיתוף עם פלטפורמת Crypto.com. שיתוף פעולה זה מאפשר למשתמשים להמיר את הקריפטו שלהם למטבע מקומי ולהיפך, תוך עיבוד מהיר וכמעט בזמן אמת של פעולות הפקדה ומשיכה.

בנקים בדובאי מקבלים קריפטו: צעד נוסף לקראת עתיד דיגיטלי

רולה אבו מענה, מנכ"לית סטנדרד צ'ארטרד לאיחוד האמירויות, המזרח התיכון ופקיסטן, ציינה כי שיתוף הפעולה עם Crypto.com תואם את האג'נדה הלאומית של איחוד האמירויות לקידום חדשנות וגיוון כלכלי, כמו גם את הצמיחה של כלכלה מבוססת ידע.

בנקים בדובאי מקבלים קריפטו, קריפטו בדובאי, הפקדות קריפטו בדובאי, משיכת קריפטו בדירהם, מסחר בקריפטו באיחוד האמירויות, תשלום משכורות בקריפטו, פלטפורמות קריפטו בדובאי.

הביקוש לקריפטו באיחוד האמירויות

הביקוש לקריפטו בדובאי ממשיך לגדול, ותושבים רבים עוסקים במסחר במטבעות דיגיטליים. פלטפורמות נוספות, כמו Binance ו-BitOasis, מציעות אפשרות להמיר קריפטו למטבעות מסורתיים, אך שיתוף הפעולה בין Crypto.com לסטנדרד צ'ארטרד מציג יכולות חדשות ומתקדמות להפקדה ומשיכת קריפטו בדירהם.

תשלומים בקריפטו והיתרונות של חשבון בנק בדובאי

לאחרונה, פסיקה היסטורית של בית משפט בדובאי אישרה את האפשרות לתשלום משכורות בקריפטו, אם העובד והמעסיק מסכימים על כך. לקוחות ברחבי איחוד האמירויות יכולים כעת לגשת למוצרים והשירותים של Crypto.com דרך האפליקציה, כולל האפשרות לרכוש, למכור ולסחור ביותר מ-250 מטבעות דיגיטליים.

בנקים בדובאי מקבלים קריפטו, קריפטו בדובאי, הפקדות קריפטו בדובאי, משיכת קריפטו בדירהם, מסחר בקריפטו באיחוד האמירויות, תשלום משכורות בקריפטו, פלטפורמות קריפטו בדובאי.

: סיכום: בנקים בדובאי מקבלים קריפטו - צעד גדול לעתיד פיננסי חדש

שיתוף הפעולה בין Crypto.com לסטנדרד צ'ארטרד מציב את דובאי בחזית המהפכה הפיננסית הדיגיטלית. עם אפשרויות להפקדה ומשיכת קריפטו בדירהם, דובאי הופכת למרכז פיננסי חדשני ומתקדם, המציע לתושביה ולעסקים הזדמנויות חדשות בתחום הקריפטו.



from
https://emirati.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%a7%d7%93%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9b%d7%aa-%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%a4%d7%98%d7%95-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%94%d7%9d-%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8/

No comments:

Post a Comment

האמירויות מסרבת להיכנע ללחצים לנתק קשרים עם ישראל: דבקים בהחלטות אסטרטגיות לטווח הארוך

בעקבות הלחצים הגוברים ממדינות ערביות לנתק את היחסים עם ישראל, איחוד האמירויות החליטה להישאר איתנה בעמדתה ולהמשיך בכינון היחסים עם ישראל...